Kontakta kommunen och lämna synpunkter

Kontakta kommunen
Öppet:Måndag - fredag 8-12, 13-16
Telefon:026-830 00
E-post:kommun@alvkarleby.se
Besök:Centralgatan 3, Skutskär

Pågående upphandlingar

Är du intresserad av att lämna anbud till kommunen?
Här ser du våra pågående upphandlingar.

Bild på två datorer där det sticker ut en hand med ett betalkort ur den vänstra datorn och en hand med en shoppingpåse ur den högra datorn.

Just nu har vi två större pågående upphandlingar. En gällande livsmedel och en för drift och underhåll av gatubelysning. Alla upphandlingar vi annonserar hittar du i upphandlingssystemet Kommers.

Länkar till upphandlingarna

11815 - Livsmedelsupphandling - möjlighet att lämna på mindre områden Länk till annan webbplats.

Upphandling av livsmedel till Bollnäs-, Hudiksvalls-, Ljusdals-, Nordanstigs-, Ovanåkers-, Söderhamns-, Älvkarleby kommun och Region Gävleborg. Ett urval av enstaka varugrupper och produkter. I denna upphandling är det möjligt att lämna anbud och få avtal på bara enstaka kommun eller del av kommun. Du som anbudsgivare anger var du har möjlighet att leverera. Tilldelning sker främst på positionsnivå.

7789 - Drift och underhåll av offentlig belysning Länk till annan webbplats.

Upphandlingen avser drift och underhåll av vägbelysning i Älvkarleby kommun. Upphandlingen genomförs som utförandeentreprenad med funktionsansvar.

Hur gör jag för att skapa konto i Kommers?

För att få tillgång till alla dokument till den specifika upphandlingen du är intresserad av behövs det ett konto hos Kommers. Det är en kostnadsfri tjänst och du kan prenumerera för att få information om kommande upphandlingar som är intressanta för dig och din verksamhet.

Så här skapar du konto för att delta i en upphandling.


Sidan granskades senast 2021-11-26