Årets företagare 2020

Stort grattis till Andreas Jansson, Älvkarleby byggmarknad AB som den 28 maj utnämndes till Årets företagare 2020.

Årets företagare Andreas Jansson får diplom och blombukett

Andreas fick ta emot priset av Företagsgrupp Älvkarlebys ordförande Lisbeth Pedersen och Näringslivsutvecklare Linda Helzenius.

"Ett mindre företag med stor betydelse för orten. Andreas driver Älvkarleby byggmarknad som klarar sig bra i konkurrens i en bransch där de flesta är väldigt stora företag.

Med stadigt ökande omsättning och stabil vinstmarginal visar Andreas att han är att räkna med. Såväl företagare i byggbranschen som privatkunder hittar hit. Närheten och ett förhållandevis stort utbud gör det enkelt att vara kund hos Älvkarleby byggmarknad. Andreas med sin kunniga personal är flexibla och ger alltid bra service."

Martin Andaloussi och Linda Helzenius, Näringslivskontoret
Jennie Edenby, Preem och Företagsgrupp Älvkarleby
Håkan Kingstedt, Monemus
Thomas Gunnarsson, Markax
Kim Lund, ABAB. Årets Företagare 2019
Thomas Lindegren, Larsas Sport och Företagsgrupp Älvkarleby
Lisbeth Pedersen, Bättre Ledare och ordförande i Företagsgrupp Älvkarleby

Här kan du se när Andreas fick ta emot priset.

Sidan granskades senast 2020-05-28