Förskola och fritidshem byter e-tjänst

Under perioden som vi byter kan du inte lägga in schema, ändra inkomstuppgift eller säga upp plats. Detta gäller 10 februari-8 mars.

Vi lämnar Dexter och går från och med 8 mars över till IST Administration.

För dig som vårdnadshavare kommer bytet inte innebära någon skillnad, mer än att en ny webbadress gäller. Du loggar in på e-tjänsten med mobilt bank.id precis som tidigare. Användarnamn och lösenord upphör som inloggningsmetod.

E-tjänsten stängd under tiden för bytet

Under perioden 10 februari-8 mars är e-tjänsten stängd, vilket innebär att du inte kan lägga in schema, ändra inkomstuppgift eller säga upp plats i e-tjänsten under den tiden.

Välkommen att kontaka skoladministratörerna för att göra ändringar:
Kicki Lundqvist, 026-830 71
Maria Högberg, 026-833 58

Fakturor för mars och april kan påverkas

Det är viktigt att du lägger in nytt schema så fort den nya e-tjänsten öppnar. På så sätt får du rätt avgift på fakturan.

Fakturorna för mars och april kan påverkas av bytet. I mars kommer fakturan senare än vanligt, vilket innebär en kortare betalningstid. Eventuella fel justeras i efterhand.

Sidan granskades senast 2021-02-16