Boka lokal, hur går det till?

Fritidskontoret hyr ut sporthallar, gymnastiksal och ishall till föreningar, företag och allmänhet.

Lokalbokning

Bokning av lokaler görs hos fritidskontoret.
Lediga tider, uppgifter om hallarna samt karta hittar du under länkar nedan.

Vill du hyra istid på helger finns det möjlighet att antingen hyra ishallen eller bandybanan. Kontakta då Skutskärs SK eller SIF Bandy.

Abonnemangansökan

Ansökan om abonnemang i kommunens sporthallar och gymnastiksal för kommande höst- och/eller vårtermin ska vara Fritidskontoret tillhanda senast den 15 maj.

Policy, prioriteringsordning och priser

Policy och riktlinjer för uthyrning av kommunala anläggningar samt prioriteringsordning är antagna av samhällsbyggnadsnämnden. Taxorna beslutas årligen av fullmäktige.

Mer information om taxor i sporthallar och ishall hittar du via länken längst ner på sidan. Välj rubriken Taxor och avgifter på sidan du kommer till.

Sidan granskades senast 2022-06-08